joi, 4 iunie 2015




SINTEM ASTAZI MAI VOIOSI
CACI AVEM SERBARE
E ZIUA COPIILOR
E ZI DE SARBATOARE!


Asa a inceput sarbatoarea noastra la centru dedicata copiilor , la care am incercat sa impartim tuturor o portie de voie buna, distractie si zimbet!
Fiecare copil s-a simntit important si s-a simntit bine alaturi de personaje dragi ca:
Pepi -ciorap-lung, Scufita Rosie si Masa.



                           

     Copiilor le-a placut mult balonasele de sapun si au incercat sa prinda cit mai multe.Au ghicit ghicitorile si au recunoscut povestile Scufitei Rosii cu usurinta...

ne-am jucat impreuna ...


  am dansat pe ritmurile favorite de muzica...



Am realizat decoratiuni, figurine din baloane ... 

bratari superbe din margele ...



Si momentul surpriza a fost pictura pe fata,unde copii au experimentat idei creative,  ne-am amuzat cu multa                                                                                                                culoare si fantezie.

A fost o zi speciala si frumoasa , completata in final cu o inghetata dulce...


In concluzie : Cind mainile sint unite de prietenie ,inimile sunt atinse de bucurie!

                               Nu uitati sa fiti mereu in inima copii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu